spadag

Igår hade jag en otroligt skön morgon. Det var min första, ordentliga sovmorgon på dessa sju veckor jag varit i Stockholm. Jag sov ut, kollade serier och åt frukost i sängen och tog sedan ett långt, varmt bad med ansiktsmask, bubbelskum och relaxing musik. Mina fina vänner känner mig så väl så hade fått så otroligt fina presenter på fredagen när jag fyllde år. Bland allt jag fick fanns denna mask som doftar helt gudomligt gott, ville bara äta upp den, även badskummet fick jag av Sandra. Nagellack fick jag av Josefina och massa gott att avnjuta efter badet fick jag av Ida. Allt rosa såklart! Komplett spa paket, behöver jag säga att jag kände mig som en prinsessa 😀

image

image

Kommentera

