Promenad i Gamla Stan

Klockan är 23 och jag borde sova för längesen. Dagen började som vanligt vid 06.00 med fix och frukost, sedan packade jag ner lunchen i väskan och halvsprang till bussen. Praktikdagen var skön, hände inte speciellt mycket idag, har hängt på pinterest och sprungit ärenden däremellan. När jag slutade gick jag en sväng på stan för att köpa lite smått och gott till dem där hemma, åker ju hemhem imorgon och stannar över helgen och sedan mötte jag upp Sassa som äntligen är tillbaka i Stockholm.

Vi pratade bort tre timmar utan att ens blinka. En tur genom gamla stan och en sväng till Starbucks, var Isak med kusin gjorde oss sällskap, blev dagens program. Mer än så behövs inte för att dagen ska bli perfekt!

image

Väntar som tusan på att körsbärsträden ska börja blomma i Kungsträdgården 😍

image

Underbara Stockholm, vad jag gillar sig!

image

Mitt fina sällskap!😍

Kommentera

