Kär i torsdagen

Jobbade bara halvdag idag men det var en mycket spännande och händelserik sådan. Jag har turen att få träffa riktiga inspiratörer vad gäller mode på min praktikplats. Människor som blivit sitt eget varumärke och som gjort så häftiga grejer. Motivationsboost!!!

Efter jobbet åkte jag fort hem och åt med Ida innan vi tog bussen mot IKEA.
Vi skrattade, shoppade och hade så galet skoj. Bästa starten på påsken, haha!

Till middag lyxade vi till det med tacotallrik och massa påskgodis till efterrätt, så gissa om vi har matkoma nu! 😂

image

Alltså vi skrattar något hysteriskt alltid när vi skall göra något. Svårt att hitta en allvarlig och seriös stund med oss

image

image

image

image

Men när vi riktigt biter ihop kan det gå!

image

image

En pläd, en kudde och en handduk fick följa med hem + ett par vardagsskor från H&M. Så nu har jag plockat och fixat i min lilla hörna!

image

image

Kommentera

