Presenter

En dag kvar så tar vi påsklov. Det är en sån otrolig skillnad nu när jag går upp 06.00 varje morgon och oftast inte är hemma innan 19.00 på kvällen från att ha gått upp vid åtta och bara jobbat 4 timmar och gått hem. Jag är så otroligt trött på dagarna men jag lär ju vänja mig. Jag tycker dock synd om de som också skall ha tid med familj när man jobbar såna här dagar. Det måste ju vara helt hemskt. Tänk att bara hinna vara med dem någon timme/ dag, nej fy!

image

image

Såna här fina presenter har jag fått, visst lyxig praktikplats 😁
Örhängen från Ida Sjöstedt och ett doftljus från Ralph Lauren!

One thought on “Presenter

  1. Så skönt med påsklov! Isac och jag ska vara hemma över en vecka och ha semester. Ska kalasa i flera omgångar. :mrgreen:Hoppas du börjar trivas på nya praktikplatsen! Hinner du o köpa nån muminmugg åt mig? En rosa ”Håll hela Sverige rent”. Vi får väl höras nå närmare:D kramar från oss! H C

Kommentera

