Långpromenad med Ida

Vaknade vid 8 och åkte in till stan och gymmet. Eftersom stackars Sassa blivit sjuk fick jag köra pt timmen själv, men det gick ju bra det med. Vi gick genom riktigt basic övningar men justerade så att jag gör dem rätt. Jag har sån himla härlig känsla i kroppen nu. Det känns roligt att fortsätta träna när jag nu vet vad jag ska göra och när det är övningar jag gillar att göra.

På eftermiddagen gick jag ut på långpromenad tillsammans med Ida. Det finns en sjö man kan går runt bredvid oss så nu, efter en månad, tog vi tag i saken och gick runt. Så härligt, solen värmde och vi fick ventilera och prata om allt mellan himmel o jord. Eftersom vi varit så duktiga gick vi via Hemköp och köpte lite smått och gott till kvällen. Jag bestämde mig för att det var dags att ta en riktigt lugn helg. Har varit så trött de senaste dagarna och riktigr nere så nu vill jag bara rå om mig själv. Såna dagar har man ibland!

image

Här känner vi oss hemma, nära sjön och naturen!

image

image

image

image

image

image

Kommentera

