snabb uppdatering

Nu har jag jobbat min sista dag på FACE, vilket betyder att jag redan bott i Stockholm en månad!!! Som tack fick jag välja bland produkterna vad jag ville ha så fick med mig en grym foundation, en fin highligt, supersnygg ögonskugga samt ett vardags läppstift.

image

image

image

Har hunnit med en hel del annat också denna vecka. På tisdagen fixade jag ett till gymkort. Som tur var det första jag skrev in mig på otroligt billigt så jag med gott samvete kunde skriva in mig på ett till. Redan när jag var i Stockholm 2012 hade jag tänkt ta ett gymkort hit så det är med glädje jag får träna på Balance nu. Så himla härligt gym, har man en gång tränat på Wasa Sports Club nöjer man sig inte med vad som helst utanför Vasa heller. Balance är mindre men känns lika lyxigt så jag trivs bra. Det känns så mycket roligare att gå och träna när man får gå till fräscha lokaler och en grym stämning bland människorna.

På onsdagen gick jag med Sandra på finest awards på Cafe Opera. Det blev en sen kväll men oj så roligt vi hade. Vi dansade oss genom natten med massa härliga människor. En av de bästa kvällarna på länge!

finest

Ifinest1

Imorgon har jag och Sassa vår första PT timme på gymmet, så det blir en tidig kväll för mig. Är helt slut efter veckan som gått och jag har varit på ett ovanligt dåligt humör idag, så jag tror att ordentligt med sömn kommer göra susen. God Natt!

Kommentera

